کد خبر : 208402
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 14:44

سنگال پس از ممنوعیت به دنبال توافق قانونی با TikTok است

سنگال پس از ممنوعیت به دنبال توافق قانونی با TikTok است

به گزارش اعلان نیوز و به نقل از رویترز داکار، ۵ اکتبر (رویترز) – مقامات سنگال روز پنج‌شنبه از لغو ممنوعیت اپلیکیشن رسانه‌های اجتماعی TikTok خودداری کردند زیرا از این شرکت خواستند توافقی را امضا کند که به ایجاد مکانیزمی برای حذف حساب‌ها اجازه می‌دهد. موسی بوکار تیام، وزیر ارتباطات، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:

Illustration shows TikTok logo

به گزارش اعلان نیوز و به نقل از رویترز داکار، ۵ اکتبر (رویترز) – مقامات سنگال روز پنج‌شنبه از لغو ممنوعیت اپلیکیشن رسانه‌های اجتماعی TikTok خودداری کردند زیرا از این شرکت خواستند توافقی را امضا کند که به ایجاد مکانیزمی برای حذف حساب‌ها اجازه می‌دهد.

موسی بوکار تیام، وزیر ارتباطات، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «در حال حاضر، محدودیت‌ها در انتظار انعقاد یک توافقنامه مکتوب جامع باقی مانده است.» وی افزود که مقامات در حال مذاکره با TikTok هستند.

مقامات در ماه آگوست پس از دستگیری عثمان سونکو، رهبر مخالفان، دسترسی به TikTok را مسدود کردند و گفتند که این پلت فرم برای توزیع “پیام های نفرت انگیز و خرابکارانه” استفاده می شود که ثبات کشور را تهدید می کند.

جنگ قدرت بین سونکو، رهبر حزب پاسف، و رئیس جمهور مکی سال به تظاهرات خشونت آمیز در ژوئن منجر شد و به شهرت سنگال به عنوان باثبات ترین دموکراسی در غرب آفریقا لطمه زد.

در جریان گفتگوهای خود با TikTok، دولت درخواست تنظیم بهتر پلتفرم کرد و سوالاتی در مورد عملکرد الگوریتم و حفاظت از داده های آن پرسید.

همچنین خواستار پاداش منصفانه برای تولیدکنندگان محتوا شد که جوانان را قادر می‌سازد تا از طریق رسانه‌های اجتماعی امرار معاش کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود اهنگ

دانلود برنامه زيرنويس

تبلیغات به صورت دائمی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح