کد خبر : 208366
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 - 18:30

تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین ۳.۸ افزایش یافت

تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین ۳.۸ افزایش یافت

به گزارش ایلنا، ابوالفضل موتابها با اشاره به تولید انرژی در نیروگاه شهید رجایی از ابتدای سال تا پایان تیر ماه گفت: ۲ میلیارد و ۳۳۲ میلیون و ۲۴۹ هزار کیلووات ساعت انرژی از سوی واحدهای ۲۵۰ مگاواتی نیروگاه بخار و همچنین یک میلیارد و ۹۶۲ میلیون و ۷۹۱ هزار کیلووات ساعت انرژی از سوی

تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین 3.8 افزایش یافت

به گزارش ایلنا، ابوالفضل موتابها با اشاره به تولید انرژی در نیروگاه شهید رجایی از ابتدای سال تا پایان تیر ماه گفت: ۲ میلیارد و ۳۳۲ میلیون و ۲۴۹ هزار کیلووات ساعت انرژی از سوی واحدهای ۲۵۰ مگاواتی نیروگاه بخار و همچنین یک میلیارد و ۹۶۲ میلیون و ۷۹۱ هزار کیلووات ساعت انرژی از سوی واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی، تولید شده است.

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی ادامه داد: در مجموع بیش از ۴ میلیارد و ۲۹۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص از سوی واحدهای سیزده گانه نیروگاه شهید رجایی، تولید و به شبکه سراسری ارسال شد.

وی یادآور شد: نیروگاه شهیدرجایی قزوین با ۴ واحد بخاری، ۶ واحد گازی و ۳ سه واحد بخارسیکل ترکیبی به ظرفیت ۲۰۴۲ مگاوات، نقش مهمی در حفظ و پایداری شبکه سراسری در پیک تابستان ۱۴۰۲ دارد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود اهنگ

دانلود برنامه زيرنويس

تبلیغات به صورت دائمی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح