کد خبر : 206650
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 بهمن 1401 - 19:31

پاسگاه منابع طبیعی گوشکی افتتاح شد

پاسگاه منابع طبیعی گوشکی افتتاح شد

به گزارش ایلنا، اصغر احمدی اظهار داشت: ایستگاه  گوشکی یکی از گلوگاه‌های راهبردی در برخورد با عوامل و سوداگران حمل چوب و زغال حاصل از درختان جنگلی است و این پاسگاه نقش تاثیرگذاری در پیشگیری از تخلف حمل غیرمجاز چوب و زغال جنگلی دارد. وی افزود:  فعالیت این پاسگاه ایست بازرسی به صورت شبانه‌روزی است، در این

 پاسگاه منابع طبیعی گوشکی افتتاح شد

به گزارش ایلنا، اصغر احمدی اظهار داشت: ایستگاه  گوشکی یکی از گلوگاه‌های راهبردی در برخورد با عوامل و سوداگران حمل چوب و زغال حاصل از درختان جنگلی است و این پاسگاه نقش تاثیرگذاری در پیشگیری از تخلف حمل غیرمجاز چوب و زغال جنگلی دارد.

وی افزود:  فعالیت این پاسگاه ایست بازرسی به صورت شبانه‌روزی است، در این پاسگاه چهار مامور از نیرو‌های گشت و مراقبت فعال هستند و در حفاظت از جنگل‌های منطقه تلاش می‌کنند.

احمدی بیان کرد: بخش زیادی از جنگل‌های چهارمحال و بختیاری در شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا واقع شده است از همین رو ضرورت راه‌اندازی این پاسگاه ایست بازرسی به شدت احساس می‌شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از مردم درخواست می شود تا در صورت مشاهده تخلفات با شماره‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ تماس بگیرند و موضوع را گزارش دهند.
انتهای پیام/

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود اهنگ

دانلود برنامه زيرنويس

تبلیغات به صورت دائمی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح