کد خبر : 185465
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 18:20

محورهای جنوب کرمان با حداقل عدم امکان تردد باز هستند

محورهای جنوب کرمان با حداقل عدم امکان تردد باز هستند

ایسنا/کرمان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: غیر از ۲ محور فرعی و یک محور بین شهرستانی بقیه محورهای جنوب کرمان باز و تردد در آنها جریان دارد. مسعود جمیلی در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود سامانه بارشی به حوزه جنوب استان کرمان گفت: هم اکنون در اکثر محورهای

محورهای جنوب کرمان با حداقل عدم امکان تردد باز هستند

ایسنا/کرمان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: غیر از ۲ محور فرعی و یک محور بین شهرستانی بقیه محورهای جنوب کرمان باز و تردد در آنها جریان دارد.

مسعود جمیلی در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود سامانه بارشی به حوزه جنوب استان کرمان گفت: هم اکنون در اکثر محورهای جنوب استان شاهد بارش باران هستیم و خوشبختانه تا این لحظه هیچ محور شریانی بسته شده نداریم و تردد بصورت روان در همه محورها در جریان است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از بارش برف در محور جیرفت _ ساردوئیه به بافت خبر داد و گفت : با توجه به آمادگی راهدران پر تلاش و راهدارخانه ها در مناطق برفگیر ساردوئیه و تجهیز ماشین آلات و همچنین آماده بودن شن و نمک برای اجرای طرح عملیات راهداری زمستانی هیچ گونه مسدودی در زمان بارش برف  تاکنون در این محور نداشته ایم.

وی از  آماده باش و فعالیت ۱۷۰ نفر نیروی راهداری و ۷۰ دستگاه راهداری در هفت شهرستان‌جنوبی استان خبر داد و گفت :با همت اداره ابنیه نگهداری راه های این اداره کل از ابتدای امسال ۱۸۰ دستگاه پل بحرانی در رابطه با آب شستگی اصلاح شدند و تعداد ۹۰ دستگاه پل بزرگ اجرای دریواسیون خاکی آن اجرایی شده است.

وی از ساخت ۲۰ دستگاه آبنما، استحکام بخشی ۵ دستگاه پل، نصب ۴۰ عدد لوله جی آر پی، اجرای ۱۵۰ عدد باکس بتنی و تنقیه پل به تعداد ۷۸ دستگاه در حوزه راههای جنوب کرمان در ۷ ماه گذشته خبر داد که با توجه به این اقدامات پلها در زمان بحران سیلاب تاب آوری بهتر و قابل قبولی را خواهند داشت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از مسدود کردن ۲ آبنما در مناطق مظفرآباد و آبسروئیه رودبار توسط عوامل راهداری رودبار و کهنوج به دلیل  رعایت جوانب ایمنی تردد خبرداد و گفت: محور زهکلوت ایرانشهر هم به جهت تعدد آبنماها و سیلابی شدن این آبنماها تا اطلاع ثانوی مسدود است.

جمیلی از رانندگان خواست با توجه به روند ادامه بارشها از تردد غیر ضروری در جاده ها خودداری و در مناطق برفگیر حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و اظهار کرد : تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جنوب کرمان هم در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی مردم و رانندگان در زمینه وضعیت جوی راهها است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود اهنگ

دانلود برنامه زيرنويس

تبلیغات به صورت دائمی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح