کد خبر : 208435
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1402 - 12:35

مجموعه ویدیویی لایو اکشن «Lilo & Stitch» اولین نگاه به شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران را معرفی کرد

مجموعه ویدیویی لایو اکشن «Lilo & Stitch» اولین نگاه به شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران را معرفی کرد

  به گزارش وبسایت دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده عضو جدیدی از اوهانا وارد می‌شود، زیرا به تازگی اولین نگاهی به Maia Kealoha در مجموعه اقتباس لایو اکشن دیزنی از انیمیشن کلاسیک محبوب آنها Lilo & Stitch داشتیم. این جوان نقش دختر کوچک هاوایی را بر عهده می گیرد که یک بیگانه

 

به گزارش وبسایت دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده عضو جدیدی از اوهانا وارد می‌شود، زیرا به تازگی اولین نگاهی به Maia Kealoha در مجموعه اقتباس لایو اکشن دیزنی از انیمیشن کلاسیک محبوب آنها Lilo & Stitch داشتیم. این جوان نقش دختر کوچک هاوایی را بر عهده می گیرد که یک بیگانه آبی را پیدا می کند و او را به عنوان بخشی از خانواده خود می پذیرد، و از این فیلم او کاملاً به این نقش نگاه می کند. ویدیوی TikTok که در مکانی در مائوئی گرفته شده است، خدمه را نشان می دهد که سخت مشغول ساخت مجموعه ای هستند که به ترن هوایی هاوایی دیزنی جان می بخشد.

فیلم اصلی انیمیشن محصول سال ۲۰۰۲ زندگی دختری جوان و تنها به نام لیلو را دنبال می کند که سگی را از پناهگاه حیوانات محلی قبول می کند. این “سگ” در واقع استیچ است، موجودی بیگانه که با مهندسی ژنتیکی شناخته می شود، به نام آزمایش ۶۲۶، که از یک سیاره بیگانه فرار کرده و به صورت تصادفی روی زمین فرود آمده است. استیچ برای ایجاد هرج و مرج و ویرانی طراحی شده است، اما از طریق پیوند خود با لیلو، ارزش “اوهانا”، یک اصطلاح هاوایی برای خانواده را می‌آموزد، که به این معنی است که هیچ‌کس از یاد نمی‌رود یا فراموش نمی‌شود.

سیدنی الیزابت آگودونگ در نقش خواهر بزرگ لیلو، نانی، انتخاب شده است که به بازیگر جوان نقش اول می پیوندد. این گروه با بازی Kaipo Duidot با بازی دیوید کاونا، کورتنی بی. ونس در نقش کبرا بابلز و بیلی مگنوسن در نقش پلیکلی تکمیل می شود. زک گالیفیاناکیس صداپیشگی جومبا را بر عهده خواهد داشت، در حالی که امی هیل قرار است شخصیت تازه معرفی شده ای به نام توتو را به تصویر بکشد. کریس سندرز که به‌خاطر نویسندگی، کارگردانی فیلم اصلی و صداگذاری استیچ شناخته می‌شود، دوباره نقش خود را به عنوان صداپیشه آزمایش ۶۲۶ بازی خواهد کرد. Kekoa، نشانه بازگشت یکی دیگر از بازیگران اصلی است.

 

میراث لیلو و استیچ غیرقابل انکار است

میراث این فیلم بسیار زیاد است، زیرا چندین دنباله، یک سریال تلویزیونی و کالا ایجاد کرد و جایگاه خود را در پانتئون فیلم‌های انیمیشن کلاسیک دیزنی مستحکم کرد. تأثیر آن در محبوبیت مداوم شخصیت های آن، به ویژه استیچ، که به خودی خود به یک شخصیت نمادین دیزنی تبدیل شده، مشهود است. با توجه به اینکه بسیاری از شخصیت‌های فیلم اصلی مورد علاقه طرفداران قرار می‌گیرند، انتظار محسوس – و صادقانه بگویم، قابل درک – وجود دارد که ببینیم چگونه به لایو اکشن ترجمه می‌شوند.

در حالی که منتظر تایید تاریخ اکران هستیم، و اینکه آیا فیلم به صورت سینما یا از طریق دیزنی پلاس اکران خواهد شد. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود اهنگ

دانلود برنامه زيرنويس

تبلیغات به صورت دائمی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح