کد خبر : 186516
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 10:35

شهید سلیمانی فقط برای خدا کار می‌کرد

شهید سلیمانی فقط برای خدا کار می‌کرد

ایسنا/همدان جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی فقط برای خدا کار می‌کرد و این از مهمترین ویژگی‌های الهی و ملکوتی این سردار شهید بود. به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا فلاح‌زاده روز یک‌شنبه ۱۲ دی در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهید حاج‌قاسم سلیمانی که با حضور پرشور مردم و

شهید سلیمانی فقط برای خدا کار می‌کرد

ایسنا/همدان جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی فقط برای خدا کار می‌کرد و این از مهمترین ویژگی‌های الهی و ملکوتی این سردار شهید بود.

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا فلاح‌زاده روز یک‌شنبه ۱۲ دی در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهید حاج‌قاسم سلیمانی که با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان نهاوند در محل مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، اظهار کرد:  شهید سردار سلیمانی جز به خدا و قدرت خدا به هیچ چیز نمی‌اندیشید و فقط برای خدا کار می‌کرد و همین ویژگی مهم باعث شد که ایشان شهید سلیمانی شود.

وی با اشاره به این‌که شهید سلیمانی ولایت‌مدار بود و ولایت‌فقیه در قلب او جا داشت، تصریح کرد: شهید سلیمانی انسانی متشرع و مجری دستورات الهی، اهل حساب و کتاب، مردمی و مردم‌دار بود و از همه مهم‌تر ایشان برای دفاع از ناموس، جان، مال و اعتقادات مردم جان خودش را فدا کرد.
فلاح‌زاده ادامه داد: همه ما باید بدانیم که این اسلام و انقلاب ارزان به دست نیامده است و در طول تاریخ امامان، علماء و بزرگان ما برای حفظ اسلام چه زجرهای بزرگی کشیده‌اند و جان‌های خود را فدا کرده‌اند.
وی با بیان این‌که برای انقلاب اسلامی ایران نیز جان ‌فشانی‌های زیادی شده است، افزود: امام راحل به تأسی از پیامبر، اسلام نابی را که زیر خروارها آوار مخفی شده بود را نمایان کرد و دشمنان به مصاف امام(ره) آمدند که اگر رهبری امام و جهاد مجاهدین راه خدا نبود قطعا صدام تا خراسان و سیستان پیش‌روی می‌کرد.
این فرمانده محور مقاومت تاکید کرد: تمام بلوک غرب و بخشی از بلوک شرق به کمک صدام آمده بودند و آن‌ها با همه امکانات و صلاح‌های پیشرفته برای نابودی انقلاب عزم خود را جزم کرده بودند که رهبری امام و جهاد رزمنده‌های جان بر کف ما باعث شکست دشمن شد.
فلاح‌زاده یادآوری کرد: حاج قاسم در دوران هشت سال جنگ تحمیلی در عملیات‌های مختلف الی‌بیت‌المقدس، رمضان، محرم، کربلای ۴ و ۵، والفجرها و غیره خوش درخشید و مجاهدت‌های زیادی کرد.
وی با بیان این‌که شهید سلیمانی برگ‌های زرینی در تاریخ این ملت سلحشور ثبت کرد، اضافه کرد: حاج قاسم بعد از هشت سال دفاع مقدس در خطه سیستان و بلوچستان خدمات فرهنگی و اجتماعی را برای مردم محروم این منطقه به ارمغان آورد و تمام طرح و برنامه‌های استکبار جهانی را به ناکامی کشاند و دشمنان را ذلیل کرد.
این هم‌رزم شهید سلیمانی ادامه داد: بعد از آن هم در سپاه قدس در افغانستان و لبنان با سیدحسن نصرالله حماسه‌های بزرگی به ارمغان آوردند و استراتژی صهیونیست‌ها را که فتح از نیل تا فرات بود با تدبیر حکیمانه و عالمانه مقام معظم رهبری، سیدحسن نصرالله، حاج قاسم و مجاهدان حزب‌الله همه نقشه‌های آن‌ها نقش برآب شد.
فلاح‌زاده بیان کرد: حاج قاسم بود که دست رزمندگان فلسطین و جهاد اسلامی را پر کرد و آن‌ها امروز قادرند در فلسطین اشغالی و کرانه باختری، پایتخت رژیم صهیونیستی را با موشک‌ بزنند و خیمه آن‌ها را به لرزه درآوردند.
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، عنوان کرد: آمریکایی‌ها آمدند داعش را راه‌اندازی کردند و القاعده را آوردند و این دو گروه تکویری اکثر استان‌های سوریه را به تصرف خود درآوردند و مردم سوریه را آواره و پنج شهر عراق را نیز اشغال کردند.
فلاح‌زاده خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی با تفکر، بصیرت، اراده الهی و میدانی و همکاری فرماندهان شهیدی چون شهید همدانی و سایر رزمندگان، جبهه سوریه و عراق را متحول کردند و پس از پنج سال این سردار بزرگ پایان حکومت داعش را اعلام کرد.
وی اضافه کرد: این یک تاریخچه بسیار مختصر از دوران جهاد حاج قاسم عزیز است و ایشان در جبهه‌های دیگر قدرت‌هایی را ساخت و در افغانستان، یمن، سوریه، عراق، لبنان و غزه تمام طرح‌های دشمنان را به ناکامی و نابودی کشاند.
فلاح‌زاده در ادامه با اشاره به این‌که شهید سردار سلیمانی و همه شهیدان ما برای خدا کار کرده‌اند و این باعث عزیز شدن آن‌ها شد، گفت: بزرگان ما باید برای جوانان بازگو کنند که این انقلاب ارزان به دست نیامده است و رزمنده‌های ما قبل و بعد از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس چه سختی‌هایی تحمل کرده‌اند و بر آن‌ها چه گذشته است.
این هم‌رزم شهید سلیمانی در خاتمه گفت: همه دشمنان ما بدانند اگر آن‌ها حاج قاسم را شهید کردند، ما وارث شهدای کربلا، شهید سلیمانی‌ها، شهید همدانی‌ها، شهید حیدری و قدوسی‌ها و دیگر شهیدان گمنام هستیم و تا پیروزی کامل اسلام بر جبهه کفر راه همه این شهیدان را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود اهنگ

دانلود برنامه زيرنويس

تبلیغات به صورت دائمی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح