کد خبر : 208177
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اسفند 1401 - 15:52

سامانه خرید از کتابفروشی‌ها راه‌اندازی شد

سامانه خرید از کتابفروشی‌ها راه‌اندازی شد

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از راه‌اندازی سامانه خرید از کتابفروشی‌ها با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی خبر داد.  محمدحسین طاهری با اشاره به راه‌اندازی سامانه خرید از کتابفروشی‌ها گفت: این سامانه به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ کتابخوانی و همچنین فراهم کردن امکان دسترسی آسان برای عموم جامعه

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از راه‌اندازی سامانه خرید از کتابفروشی‌ها با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی خبر داد.

سامانه خرید از کتابفروشی‌ها راه‌اندازی شد

 محمدحسین طاهری با اشاره به راه‌اندازی سامانه خرید از کتابفروشی‌ها گفت: این سامانه به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ کتابخوانی و همچنین فراهم کردن امکان دسترسی آسان برای عموم جامعه جهت خرید محصولات فرهنگی با بهره‌مندی از بستر فضای مجازی توسط خانه کتاب طراحی و راه‌اندازی شده است.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: علاقمندان به حوزه کتابخوانی می‌توانند با مراجعه به سامانه c.ketab.ir ضمن انجام فرآیند ثبت نام، کتب مورد علاقه خود را از کتابفروشی‌های عضو در سامانه خرید کنند.

وی خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند با استفاده از کد ملی و سیم کارت تلفن همراه به نام خود، از یک میلیون ریال یارانه خرید کتاب بهره‌مند شوند؛ ضمن اینکه خریداران برای ارسال هر بسته پستی از نقاط مختلف کشور تنها ۸ هزار تومان هزینه پرداخت می‌کنند.

این مسئول با اشاره به فراهم شدن امکان فروش حضوری از کتابفروشی‌های عضو در سامانه گفت: با هماهنگی صورت گرفته دوستداران کتاب و کتابخوانی از تاریخ ششم تا دهم اسفندماه با مراجعه حضوری به کتابفروشی‌های عضو در سامانه و ارائه کد ملی در سامانه مذکور، کتاب مورد نظر خود را به صورت حضوری تهیه کنند.

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود اهنگ

دانلود برنامه زيرنويس

تبلیغات به صورت دائمی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح