کد خبر : 186081
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 16:50

رشد ۹۴ درصدی مرسولات پستی در لرستان

رشد ۹۴ درصدی مرسولات پستی در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل پست لرستان از رشد ۹۴ درصدی مرسولات پستی در استان خبر داد. محمد ناظری در گفت‎وگو با ایسنا، اظهار کرد: رشد ۹۴ درصدی بسته و امانت را در استان در حال تجربه کردن هستیم و افزایش سه برابری حجم مرسولات ما طبیعی است. وی تصریح کرد: وقتی این اتفاق می‌افتد حتماً نیاز به زیرساخت‌های

رشد ۹۴ درصدی مرسولات پستی در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل پست لرستان از رشد ۹۴ درصدی مرسولات پستی در استان خبر داد.

محمد ناظری در گفت‎وگو با ایسنا، اظهار کرد: رشد ۹۴ درصدی بسته و امانت را در استان در حال تجربه کردن هستیم و افزایش سه برابری حجم مرسولات ما طبیعی است.

وی تصریح کرد: وقتی این اتفاق می‌افتد حتماً نیاز به زیرساخت‌های مناسبی است و تجهیزات مناسبی می‌خواهد و یک افق را در سطح پست کشور تعریف کرده بودند که این تغییر ماهیت خدمات پستی و سرویس‌های پستی از پست نامه به سمت بسته و امانات با یک آهنگ ملایم و چشم‌انداز قابل پیش‌بینی برای خود مدنظر قرار داده بودند.

مدیرکل پست لرستان خاطرنشان کرد: با شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت‌های کرونایی شرایط کاری عوض شد و حجم عمده ترافیک کاری و حجم مرسولات به سمت ادارات پست روانه شد.

ناظری اضافه کرد: این موضوع را سعی کردیم مدیریت کنیم و تا به امروز نیز پاسخ گرفته‌ایم و مدیریت کرده و نگذاشته‌ایم اختلال در کارها ایجاد شود.

وی بیان کرد: نیاز به یکسری تعمیرات، توسعه و تجهیزات داریم که این موضوع را از طریق شرکت ملی پست از سطح کشور و استاندار در حال پیگیری هستیم که بتوانیم حداقل‌ها که به این موضوع اختصاص پیدا کند که حداقل بهره‌وری را داشته باشیم.

مدیرکل پست لرستان ادامه داد: امید داریم که این کارها منتج به نتیجه بشود و بتوانیم این زیر ساحت‌ها در توسعه و تجهیز اتفاق بهتری رقم بخورد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود اهنگ

دانلود برنامه زيرنويس

تبلیغات به صورت دائمی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح