کد خبر : 185019
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 11:27

راه‌های بوشهر باز و ترافیک روان است

راه‌های بوشهر باز و ترافیک روان است

ایسنا/بوشهر رئیس پلیس راه استان بوشهر با اشاره به پایان بارندگی، از باز بودن همه محورها و روان بودن ترافیک در این استان خبر داد. سرهنگ صادق مزارعی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت راه‌های استان بوشهر پس از بارندگی گفت: در حال حاضر هیچ محدودیت یا انسدادی در جاده‌های این استان نداریم؛ راه‌ها باز و

راه‌های بوشهر باز و ترافیک روان است

ایسنا/بوشهر رئیس پلیس راه استان بوشهر با اشاره به پایان بارندگی، از باز بودن همه محورها و روان بودن ترافیک در این استان خبر داد.

سرهنگ صادق مزارعی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت راه‌های استان بوشهر پس از بارندگی گفت: در حال حاضر هیچ محدودیت یا انسدادی در جاده‌های این استان نداریم؛ راه‌ها باز و ترافیک روان است.

وی یادآور شد: انسداد طولانی مدت در هیچ یک از جاده‌های استان بوشهر نداشته‌ایم، در شهرستان کنگان (خروجی کنگان به دوراهک) و شهرستان عسلویه ( خروجی شهر چاه مبارک) برای زمانی کوتاهی راه مسدود شدند که با تلاش همکاران این مسیرها به سرعت بازگشایی شدند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر تصریح کرد: اگر بارندگی در استان‌های همجوار رخ داده باشد باتوجه به تجربیات سنوات گذشته پیش‌بینی می‌شود با حرکت سیلاب‌ها به سمت استان بوشهر در محورهای ساحلی “بوشهر-دیّر” و “بوشهر-گناوه” مسدود شوند؛ در این خصوص پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است، همکاران ما در محل حضور دارند و اطلاع رسانی‌های لازم را انجام خواهند داد.

مزارعی بیان کرد: باتوجه به بارندگی‌های هفته گذشته در سطح استان بوشهر، جاده‌ها شست‌وشو شده و حوادث جاده‌ای خاصی را نداشته‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: علی‌رغم هشدارهای هواشناسی و تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضرور، تعداد اندکی از هم استانی‌های نسبت به این مهم بی‌توجهی کردند. رانندگان قبل از عبور از هر محور وضعیت جاده را استعلام کنند و سپس به مسیر خود ادامه دهند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر تاکید کرد: در شرایط بارندگی باید فاصله طولی بین خودروها و بستن کمربند رعایت شود تا سفر ایمنی داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود اهنگ

دانلود برنامه زيرنويس

تبلیغات به صورت دائمی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح