کد خبر : 205574
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 آذر 1401 - 19:39

حکم آزادی ۸۰ زندانی همدانی امضاء شد

حکم آزادی ۸۰ زندانی همدانی امضاء شد

به گزارش ایلنا از همدان، حسن خانجانی موقر  گفت:  با بررسی‌های انجام شده، ۸۰ زندانی همدانی که واجد شرایط قانونی بودند آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند. وی همچنین با اشاره به اینکه عمده بازداشت شدگان حوادث اخیر در همان ابتدای کار مشمول رأفت نظام شده و با اخذ تعهد آزاد شدند، افزود:

حکم آزادی 80 زندانی همدانی امضاء شد

به گزارش ایلنا از همدان، حسن خانجانی موقر  گفت:  با بررسی‌های انجام شده، ۸۰ زندانی همدانی که واجد شرایط قانونی بودند آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وی همچنین با اشاره به اینکه عمده بازداشت شدگان حوادث اخیر در همان ابتدای کار مشمول رأفت نظام شده و با اخذ تعهد آزاد شدند، افزود: در بین این ۸۰ زندانی آزاد شده، تعدادی از بازداشت شدگان مرتبط با اغتشاشات نیز بودند.

دادستان همدان تاکید کرد: رفتن به سمت اصلاح زندانیان و بازگشت آنان به خانواده از مواردی است که به جد پیگیری می‌شود تا آنان با بهره مندی از ارفاق قانونی پس از اصلاح و متنبه شدن بتوانند از عفو و تخفیف مجازات قانونی برخوردار شوند.

خانجانی موقر تصریح کرد: این امر زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در میان خانواده‌های زندانیان را نیز فراهم می‌سازد.

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود اهنگ

دانلود برنامه زيرنويس

تبلیغات به صورت دائمی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح