کد خبر : 185383
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 18:11

جزییات برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان دانشجویان/ اعزام نفرات برتر به یونیورسیاد چین

جزییات برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان دانشجویان/ اعزام نفرات برتر به یونیورسیاد چین

مسابقات تیراندازی با کمان دانشجویان در دو رشته کامپوند و ریکرود زنان و مردان از دهه دوم اسفندماه سال جاری برگزار و نفرات برتر به یونیورسیاد دانشجویان جهان ۲۰۲۱ چین اعزام می شوند. به گزارش ایسنا، سی و یکمین دوره بازی های تابستانی دانشجویان جهان قرار است تابستان سال آینده در کشور چین برگزار شود

جزییات برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان دانشجویان/ اعزام نفرات برتر به یونیورسیاد چین

مسابقات تیراندازی با کمان دانشجویان در دو رشته کامپوند و ریکرود زنان و مردان از دهه دوم اسفندماه سال جاری برگزار و نفرات برتر به یونیورسیاد دانشجویان جهان ۲۰۲۱ چین اعزام می شوند.

به گزارش ایسنا، سی و یکمین دوره بازی های تابستانی دانشجویان جهان قرار است تابستان سال آینده در کشور چین برگزار شود و با توجه به اعزام تیم تیراندازی با کمان دانشجویان زن و مرد در این دوره از رقابت ها، به منظور گزینش نفرات برتر و بهره گیری مطلوب از ظرفیت های موجود دانشجویان نخبه ورزشی در استان ها و بخش های مختلف، برابر هماهنگی های به عمل آمده بین فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و فدراسیون تیراندازی با کمان، قرار است با رعایت پروتکل های بهداشتی، مسابقات انتخابی در دهه دوم اسفندماه سال جاری برگزار شود.

مسابقات مربوطه در دو رشته کامپوند و ریکرو برای زنان و مردان برگزار می شود و رکورد ورودی کامپوند مردان ۶۹۱، کامپوند زنان ۶۷۵، ریکرو مردان ۶۳۰ و ریکرو زنان ۶۲۰ است.

همچنین برابر قوانین و مقررات فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی (FISU) متولدین ۱۱ دی ماه سال ۱۳۷۴ به بعد حق شرکت در مسابقات را دارا هستند و داشتن معرفی نامه معتبر از دانشگاه مربوطه، ارائه کارت دانشجویی معتبر و ارائه بیمه ورزشی سال جاری (تاریخ صدور بیمه حداقل ۷۲ ساعت قبل از شروع مسابقات باشد) الزامی و قرار است مسابقات در سایت فدراسیون تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی برگزار شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود اهنگ

دانلود برنامه زيرنويس

تبلیغات به صورت دائمی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح