کد خبر : 208422
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 17:39

برنامه Xbox برای رایانه شخصی دارای حالت فشرده است

برنامه Xbox برای رایانه شخصی دارای حالت فشرده است

به گزارش اعلان نیوز و به نقل از گسمارنا مایکروسافت نسخه به روز شده ای از برنامه Xbox را برای رایانه شخصی منتشر کرده است که با چندین تغییر و بهبود کیفیت زندگی همراه است. یکی از موارد جدید اضافه شده، حالت فشرده است که با در نظر گرفتن موج جدید رایانه های شخصی بازی دستی

Xbox app for PC gets Compact mode for handheld gaming PCs

به گزارش اعلان نیوز و به نقل از گسمارنا مایکروسافت نسخه به روز شده ای از برنامه Xbox را برای رایانه شخصی منتشر کرده است که با چندین تغییر و بهبود کیفیت زندگی همراه است. یکی از موارد جدید اضافه شده، حالت فشرده است که با در نظر گرفتن موج جدید رایانه های شخصی بازی دستی طراحی شده است.

برنامه Xbox برای رایانه شخصی دارای حالت فشرده برای رایانه های شخصی بازی دستی است
حالت فشرده یک منوی کناری جمع شونده را فعال می کند، که به شما امکان می دهد آن را به حداقل برسانید تا فقط نمادها قابل مشاهده باشند. این مقدار فضای مورد نیاز را در این دستگاه های صفحه کوچک آزاد می کند.

متأسفانه، در صورت فعال بودن، دسترسی مستقیم به بازی های نصب شده خود را از طریق نوار کناری از دست می دهید و باید با رفتن به بخش My Library به آنها دسترسی پیدا کنید. همچنین، گزینه فعال کردن حالت فشرده کمی در منوی کشویی که با کلیک کردن روی نماد نمایه خود در منوی بالا سمت چپ به جای دکمه ای که مستقیماً روی صفحه نمایش در جایی وجود دارد، فعال می شود.

مایکروسافت می گوید با سازندگانی مانند ASUS کار می کند تا حالت جدید Compact را به طور پیش فرض در دستگاه های دستی مانند ROG Ally فعال کند.

برنامه Xbox برای رایانه شخصی دارای حالت فشرده برای رایانه های شخصی بازی دستی است
از دیگر تغییرات این برنامه می‌توان به به‌روزرسانی‌های بخش اعلان‌ها اشاره کرد که اکنون به‌جای همه آن‌ها فقط می‌توانید اعلان‌های خوانده نشده را مشاهده کنید. ابزار جدیدی برای تعمیر سرویس بازی اضافه شده است تا مشکلات مربوط به سرویس بازی یا محتوای از دست رفته هنگام راه‌اندازی برنامه Xbox را برطرف کند.

برنامه به روز شده ایکس باکس برای رایانه شخصی هم اکنون برای دانلود از طریق فروشگاه مایکروسافت و در ویندوز ۱۰ و ۱۱ در دسترس است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود اهنگ

دانلود برنامه زيرنويس

تبلیغات به صورت دائمی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح