کد خبر : 185783
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 16:12

برخورد قضایی با ۳ مداخله گر فاقد صلاحیت در امور پزشکی و سلامت استان سمنان

برخورد قضایی با ۳ مداخله گر فاقد صلاحیت در امور پزشکی و سلامت استان سمنان

ایسنا/سمنان رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی استان سمنان از برخورد با سه نفر از مداخله کنندگان فاقد صلاحیت در امور پزشکی و سلامت مردم در این استان خبر داد.  دکتر حسن شکرالهی ضمن هشدار به سودجویان حوزه سلامت اظهار کرد: با دخالت کنندگان درامور پزشکی و سلامت مردم به شدت برخورد خواهد شد. رئیس شورای هماهنگی

برخورد قضایی با ۳ مداخله گر فاقد صلاحیت در امور پزشکی و سلامت استان سمنان

ایسنا/سمنان رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی استان سمنان از برخورد با سه نفر از مداخله کنندگان فاقد صلاحیت در امور پزشکی و سلامت مردم در این استان خبر داد.

 دکتر حسن شکرالهی ضمن هشدار به سودجویان حوزه سلامت اظهار کرد: با دخالت کنندگان درامور پزشکی و سلامت مردم به شدت برخورد خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی استان سمنان افزود: به دنبال پیگیری های سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی سمنان در جلسات کمیسیون ماده ۱۱، با سه نفر از افراد فاقد صلاحیت که در امور پزشکی دخالت کرده بودند برخورد قضایی شد.
وی افزود: این افراد به دلیل انجام لیزر مراجعین در مکان های عمومی و خصوصی غیر پزشکی به تعزیرات حکومتی جهت تعیین میزان جرم و برخورد قضائی ارجاع داده شدند.

رییس نظام پزشکی سمنان با بیان اینکه تهدید سلامت مردم به هیچ عنوان قابل چشم پوشی و اغماض نیست تصریح کرد: با توجه به صراحت قانونی و با کسب نظر دادستانی و هماهنگی نیروی انتظامی و به منظور حفظ سلامت عمومی مردم خصوصا در این ایام خاص، با هر گونه دخالت در امور پزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت، از جمله فروش دارو و ترکیبات گیاهی و داروئی، فراورده های پزشکی در عطاری ها، تزریق ژل و بوتاکس، انجام لیزر، دخالت های دندانپزشکی و … به شدت برخورد قانونی و قضائی صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود اهنگ

دانلود برنامه زيرنويس

تبلیغات به صورت دائمی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح