کد خبر : 185853
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 16:21

بازیکن تیم بازارهای روز کوثر: ۳ امتیاز بازی شیراز را می خواهیم

بازیکن تیم بازارهای روز کوثر: ۳ امتیاز بازی شیراز را می خواهیم

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت : بازی سختی مقابل تیم ایمان شیراز داریم، تنها تمرکز ما بازی خوب مقابل این تیم و پیروزی در این بازی برای کسب ۳ امتیاز حساس آن است. محمدرضا رحمان نیا در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت تمرینات بازارهای روز کوثر، اظهارکرد: شرایط بعد

بازیکن تیم بازارهای روز کوثر: ۳ امتیاز بازی شیراز را می خواهیم

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت : بازی سختی مقابل تیم ایمان شیراز داریم، تنها تمرکز ما بازی خوب مقابل این تیم و پیروزی در این بازی برای کسب ۳ امتیاز حساس آن است.

محمدرضا رحمان نیا در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت تمرینات بازارهای روز کوثر، اظهارکرد: شرایط بعد از بازی با تیم مس سونگون خوب بود، بازی خوبی مقابل مس انجام دادیم و اگر از موقعیت هایی که داشتیم استفاده می کردیم شاید می توانستیم پیروز میدان هم شویم و تنها می توانم بگویم تجربه بازیکنان مس به ما چربید و توانستند به پیروزی برسند.

وی افزود: بعد از بازی با مس دو جلسه ریکاوری داشتیم و بعد تمرینات منظم، سخت و پرفشاری را برای بازی مقابل ایمان شیراز سپری کردیم. بازی نسبتا سختی مقابل این تیم داریم، چرا که انگیزه زیادی برای پیروزی در این دیدار دارند و در خانه خود هم بازی می کنند، اما ما هم تمرینات خوب و منظمی را سپری کردیم و تیم ما شخصیت بسیار خوبی دارد و به دنبال پیروزی و کسب ۳ امتیاز آن هستیم.

رحمان نیا که در نیم فصل از تیم ایمان شیراز به بازارهای روز کوثر آمده است، در خصوص بازی مقابل تیم سابق خود، گفت: احساس بدی ندارم و آنها دوستان من هستند و تنها به خاطر شرایط مالی که وجود داشت از این تیم جدا شدم و آنها کادر فنی خوبی دارند. قسمت شد که نیم فصل دوم به تیم کوثر بیایم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود اهنگ

دانلود برنامه زيرنويس

تبلیغات به صورت دائمی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح