کد خبر : 185218
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 17:35

اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات است

اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات است

ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه شهرستان کنارک سیستان وبلوچستان گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی کشور است. به گزارش ایسنا حجت الاسلام نعیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کنارک اظهار کرد: در برنامه های اقتصادی از الگوی ایرانی و اسلامی استفاده کنیم و از الگوی غربی و سرمایه

اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات است

ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه شهرستان کنارک سیستان وبلوچستان گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی کشور است.

به گزارش ایسنا حجت الاسلام نعیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کنارک اظهار کرد: در برنامه های اقتصادی از الگوی ایرانی و اسلامی استفاده کنیم و از الگوی غربی و سرمایه داری پرهیز کنیم.

وی تصریح کرد: ایجاد رونق تولید،همراه با سیاست های راهگشا،حمایت از تولید ملی و کشاورزی می تواند به رونق اقتصادی کشور کمک شایاتی کنند.

امام جمعه کنارک،افزود: سواحل مکران از ظرفیت های بی بدیلی برخوردار است که مسوولین امر با برنامه ریزی دقیق می تواند به ایجاد اشتغال در این خطه از ایران اسلامی کمک کند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری ادامه داد: خلق و خوی اشرافی گری از حرکت جامعه ای اسلامی در مسیر درست جلوگیری می کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان کنارک در همه زمینه ها از ظرفیت بسیار خویی برخوردار است که در هر روستای این شهرستان می توان با توجه به شرایط خاص روستا اشتغال پایدار ایجاد کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود اهنگ

دانلود برنامه زيرنويس

تبلیغات به صورت دائمی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح