کد خبر : 185382
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 18:12

استقرار ۳۰ اکیپ ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان

استقرار ۳۰ اکیپ ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: تعداد ۳۰ اکیپ ثابت و سیار همزمان با شروع بارندگی ها در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان مستقر شدند . ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا- با بیان اینکه هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی در سطح

استقرار ۳۰ اکیپ ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: تعداد ۳۰ اکیپ ثابت و سیار همزمان با شروع بارندگی ها در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان مستقر شدند .

ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا- با بیان اینکه هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی در سطح محورهای مواصلاتی از چند روز گذشته اعلام شده بود افزود: کلیه نیروها در آماده باش کامل هستند و با شروع بارش ها از عصر روز گذشته در محورهای مواصلاتی شمال استان مستقر شدند .

وی گفت: راهداران با داشتن روحیه بسیجی به طور شبانه روز به منظور فراهم آوردن آرامش مردم در سطح جاده های استان در تلاشند و عظمت کار آن ها در جاده های کوهستانی و سخت گذر به وضوح بیشتری دیده می شود .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: ۳۰ اکیپ ثابت و سیار راهداری با بکارگیری ۱۸۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با تعداد ۳۳۵ راهدار به منظور روان سازی ترافیک ، اطمینان از تردد ایمن رانندگان و مسافران و امداد رسانی در محورهای مواصلاتی شمال استان مستقر هستند.

کرد با اشاره به اینکه کلیه محورهای مواصلاتی شمال استان باز است ،خاطر نشان کرد: در حال حاضر محور زاهدان، خاش ، زاهدان زابل دارای بارندگی و مه آلود گزارش شده  و تردد با چراغ روشن و رعایت جوانب احتیاط صورت می گیرد .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: ضروری است مردم سیستان و بلوچستان در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی کنونی از سفرهای غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از طریق سامانه تلفنی، اینترنتی و پیامکی ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود اهنگ

دانلود برنامه زيرنويس

تبلیغات به صورت دائمی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح