کد خبر : 185170
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 17:30

آمریکا و اروپا حق شرط گذاشتن ندارند

آمریکا و اروپا حق شرط گذاشتن ندارند

ایسنا/بوشهر امام جمعه موقت بوشهر عنوان کرد: سیاست برگشت‌ناپذیر ایران درباره‌ی برجام، این است که آمریکا و اروپا حق شرط گذاشتن ندارند و تنها در صورت لغو تمام تحریم‌ها از سوی آنها و راستی‌آزمایی آن در عمل، ایران هم به تعهدات خود عمل می‌کند. حجت‌الاسلام غلامرضا هاشمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر بوشهر ضمن تقدیر

آمریکا و اروپا حق شرط گذاشتن ندارند

ایسنا/بوشهر امام جمعه موقت بوشهر عنوان کرد: سیاست برگشت‌ناپذیر ایران درباره‌ی برجام، این است که آمریکا و اروپا حق شرط گذاشتن ندارند و تنها در صورت لغو تمام تحریم‌ها از سوی آنها و راستی‌آزمایی آن در عمل، ایران هم به تعهدات خود عمل می‌کند.

حجت‌الاسلام غلامرضا هاشمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر بوشهر ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی خودرویی و موتوری سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار کرد: در طی ۴۲ سال گذشته دشمن از هر شگردی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بهره برده امّا موفق نبوده و حضور همیشگی مردم در صحنه و حرکت بالنده‌ی ملت و کشور سند پویایی این انقلاب است.

وی با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش، افزود: ناکامی‌های جبهه استکبار در برابر ملت ایران متاثر از خطای محاسباتی آنان است و این خطا همچنان ادامه دارد زیرا دشمن درک درستی از عظمت مردم، هوشیاری رهبر و حرکت رو به جلوی ملت ایران نداشته و در عمل نیز راه به جایی نمی‌برند.

امام جمعه موقت بوشهر تاکید کرد: حماسه‌آفرینی و حضور متفاوت مردم در راهپیمایی و جشن پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن‌ماه امسال نسبت به سال‌های قبل اثرگذاری بیشتری دارد چرا که نشان از پویایی انقلاب است و بار دیگر خطای محاسباتی دشمن را پدیدار کرد.

حجت‌الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب نیز عنوان کرده‌اند، سیاست برگشت‌ناپذیر ایران درباره‌ی برجام، این است که آمریکا و اروپا حق شرط گذاشتن ندارند و تنها در صورت لغو تمام تحریم‌ها از سوی آنها و راستی‌آزمایی آن در عمل، ایران هم به تعهدات خود عمل می‌کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود اهنگ

دانلود برنامه زيرنويس

تبلیغات به صورت دائمی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح