کد خبر : 208426
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 10:48

فاکتورهای رتبه بندی سئوی محلی

فاکتورهای رتبه بندی سئوی محلی

  به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از تهوث سئوی محلی به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از مهمترین بخش های سئو و بهبود ترافیک شرکت های محلی و مشاغل کوچک است. در واقع، مطالعات نشان می‌دهد که جستجوهای موبایلی «نزدیک به من» تنها در سال گذشته ۱۳۶ درصد افزایش یافته است

 

به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از تهوث سئوی محلی به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از مهمترین بخش های سئو و بهبود ترافیک شرکت های محلی و مشاغل کوچک است.

در واقع، مطالعات نشان می‌دهد که جستجوهای موبایلی «نزدیک به من» تنها در سال گذشته ۱۳۶ درصد افزایش یافته است

 

گوگل و موتورهای جستجو همیشه به دنبال راه هایی برای ارائه مفیدترین نتایج به جستجوگران تا حد امکان نزدیک به مکان خود هستند. بنابراین، استفاده از روش‌ها و استراتژی‌های سئو محلی برای کسب رتبه بالا تضمینی برای رشد نام تجاری و کسب‌وکار شما در نتیجه است.

 

وقتی به سئوی محلی فکر می کنیم، می توانیم آن را به دو بخش اصلی تقسیم کنیم:

 

  1. چه چیزی بر نقشه های گوگل، SERP ها و سه رتبه بندی بسته های محلی تأثیر می گذارد
  2. چه چیزی بر رتبه بندی فهرست ارگانیک تأثیر می گذارد

 

اکنون که می دانید سئوی محلی چقدر اهمیت دارد، بیایید در مورد آنچه بر این رتبه بندی ها تأثیر می گذارد صحبت کنیم. مقاله باقی مانده به بررسی عوامل رتبه بندی، RankBrain گوگل و نحوه عملکرد آن، و هر چیز دیگری که باید در مورد عوامل رتبه بندی سئوی محلی بدانید، می پردازد.

 

بسته سئوی محلی / عوامل رتبه بندی نقشه

گوگل یک سیستم همیشه در حال تکامل است. الگوریتم آن پیچیده است و عوامل مختلفی وجود دارد که هنگام تلاش برای به دست آوردن رتبه بالای کسب و کار شما در سئوی محلی، نقش دارند. عوامل رتبه بندی بسته و نقشه برای بهبود استراتژی لینک سازی شما حیاتی هستند.

در اینجا چند فاکتور کلی رتبه بندی سئوی محلی آورده شده است:

 

  • نمایه کسب و کار Google (GMB) برای صاحبان مشاغل
  • آدرس نقطه جستجوی گوگل
  • یک مکان فیزیکی در فهرست های جستجوی شهر شما
  • نظرات منفی و مثبت در Google، Yelp یا Bing
  • لینک های ورودی یا بک لینک با کیفیت بالا
  • تعداد «اعلام حضور» در محل
  • فهرست های دایرکتوری برای کسب و کار محلی شما
  • نقل قول های مرتبط
  • اطلاعات NAP موتور جستجوی ثابت
  • یک صفحه فرود بهینه شده

 

همانطور که قبلاً می دانید، نمایه کسب و کار گوگل در هنگام تلاش برای افزایش Domain Authority یک عامل اصلی رتبه بندی سئو محلی بوده و خواهد بود.

 

در واقع، تنها در طول همه‌گیری، کسب‌وکارها شاهد افزایش ۶۱ درصدی تعداد تماس‌های تلفنی از نمایه کسب‌وکار Google خود بودند. بنابراین، اطمینان از صحیح بودن اطلاعات NAP شما در همه فهرست‌های فهرست، حیاتی است.

 

بررسی های گوگل نیز فاکتورهای مهم رتبه بندی سئو محلی هستند. زمانی که می‌خواهید یک سرنخ بالقوه را به یک سرنخ واجد شرایط تبدیل کنید، تنها یک بررسی می‌تواند یک معامله‌ساز باشد. مطالعات نشان می دهد که اکثر مردم به بررسی های آنلاین به اندازه یک توصیه شخصی اعتماد دارند. اگرچه، بررسی ها فقط مربوط به فروش نیستند. مرورها همچنین به Google می‌گویند که کسب و کار شما قانونی است.

 

استفاده از لینک های با کیفیت بالا از منابع قابل اعتماد یا وب سایت های قابل اعتماد شانس شما را برای رتبه بندی بهبود می بخشد. اگر بک لینک های شما از منابع اسپم یا غیرقابل اعتماد باشد، این می تواند به شانس شما برای ورود به صفحه برتر گوگل آسیب برساند.

 

باور کنید یا نه، تعداد «اعلام حضور» در مکان شما که افراد انجام می‌دهند می‌تواند به Google اطلاع دهد که آیا مکان شما یک کسب‌وکار معتبر است یا خیر. بنابراین، اگر یک رستوران هستید، می خواهید مردم از غذای شما عکس بگیرند و کسب و کار شما را برچسب گذاری کنند. این برای گسترش کلمه و برای گوگل عالی است. این به افزایش ترافیک ارگانیک محلی شما کمک می کند.

 

بخشی از فهرست‌های فهرست راهنما که شامل آدرس فیزیکی مانند Yelp، نمایه کسب‌وکار Google و Yellow-page‌ها است، شانس شما را برای رتبه‌بندی و بهبود استراتژی بازاریابی دیجیتال شما افزایش می‌دهد.

داشتن نقل‌قول‌های مرتبط و اطلاعات به‌روز NAP مانند شماره تلفن و آدرس به Google نشان می‌دهد که کسب‌وکار شما به اندازه کافی قابل اعتماد است که کاربران خود را به صفحه فرود شما بفرستد.

 

صحبت از صفحات فرود، داشتن یک وب سایت بهینه و سازگار با موبایل و اطمینان از اینکه سایت شما به راحتی در یک دستگاه تلفن همراه قابل پیمایش است ایده بسیار خوبی است و باید مورد توجه قرار گیرد زیرا ۶۰ درصد جستجوها در دستگاه تلفن همراه انجام می شود. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود اهنگ

دانلود برنامه زيرنويس

تبلیغات به صورت دائمی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح