کد خبر : 208192
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 اسفند 1401 - 21:00

تشکل حرفه‌ای راهنمایان گردشگری لرستان راه‌اندازی می شود

تشکل حرفه‌ای راهنمایان گردشگری لرستان راه‌اندازی می شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی لرستان از راه اندازی تشکل حرفه‌ای راهنمایان گردشگری استان خبر داد. عطا حسن‌پور در نشست با رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری ایران اظهار داشت : راهنمایان، بازوان توانمند حوزه گردشگری در زمینه معرفی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی هستند و نقش بسیار زیادی در هدایت مسافران و گردشگران به استان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی لرستان از راه اندازی تشکل حرفه‌ای راهنمایان گردشگری استان خبر داد.

تشکل حرفه‌ای راهنمایان گردشگری لرستان راه‌اندازی می شود

عطا حسن‌پور در نشست با رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری ایران اظهار داشت : راهنمایان، بازوان توانمند حوزه گردشگری در زمینه معرفی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی هستند و نقش بسیار زیادی در هدایت مسافران و گردشگران به استان ها ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حاضر ۹۱ راهنمای کارت‌دار در سطح لرستان فعالیت می کنند افزود: راهنمایان در تجربه‌اندوزی گردشگران، رضایتمندی، آموزش، امنیت، افزایش سطح لذت و نیز درک و شناخت فرهنگی هر منطقه نقش بسیار مهمی دارند.

رئیس انجمن راهنمایان و تورگردانان کشور نیز در این دیدار، راه‌اندازی تشکل حرفه‌ای راهنمایان گردشگری لرستان را گامی بلند در راستای ساماندهی فعالین این حوزه خواند و بیان داشت: آماده هر گونه تعامل و همکاری با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان در این خصوص هستیم.

محسن حاجی‌سعید، لرستان را یک موزه کامل از جاذبه‌های منحصربه فرد تاریخی و طبیعی دانست و اظهار کرد: راهنمایان به عنوان راویان تاریخ و فرهنگ و سفیران معرفی هر منطقه، نقش تاثیرگذاری در رونق صنعت گردشگری و توسعه هر منطقه ایفا می کنند.

 

 

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود اهنگ

دانلود برنامه زيرنويس

تبلیغات به صورت دائمی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح