کد خبر : 186446
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 9:49

ولایت‌مداری؛ سفارش سردار سلیمانی به جامعه

ولایت‌مداری؛ سفارش سردار سلیمانی به جامعه

ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ولایت‌مداری اولین و مهم‌ترین سفارش سردار سلیمانی به جامعه است. سردار جهانبخش کرمی شامگاه امروز (۱۲ دی‌ماه) در آیین دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در چند هفته گذشته مردم زنجان با شور و شعور، ایام فاطمیه و شهادت سردار

ولایت‌مداری؛ سفارش سردار سلیمانی به جامعه

ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ولایت‌مداری اولین و مهم‌ترین سفارش سردار سلیمانی به جامعه است.

سردار جهانبخش کرمی شامگاه امروز (۱۲ دی‌ماه) در آیین دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در چند هفته گذشته مردم زنجان با شور و شعور، ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی را گرامی داشتند و با رزمایش کمک مومنانه صحنه‌های زیبایی آفریدند.

وی با بیان اینکه مردم زنجان در عمل توانستند به سیره شهید سلیمانی عمل کردند، افزود: سردار سلیمانی عاشق و سرباز ولایت بود، به طوری که ولایت‌مداری حاج قاسم سلیمانی با تکیه بر توکل و توسل و نیز تکیه بر مردم و جوانان بود.

این مسئول با اشاره به مصادیق ولایت‌مداری سردار شهید قاسم سلیمانی، ادامه داد: این سردار والامقام در بحرانی‌ترین شرایط منطقه رشادت کرده و پوزه جبهه استکبار را به خاک مالید و گزارش را به ولی‌امر ارسال کرد، با این مضمون که به سربازتان ماموریتی دادید و این ماموریت اجرا شد. همچنین در وصیت‌نامه خود تاکید داشت که خیمه ولایت را رها نکنید.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از ولایت‌مداری، سفارش دیگر سردار سلیمانی بود، به طوری که گفته بود امروز قرارگاه حسین‌بن‌علی (ع)، ایران است و دشمن می‌خواهد آن را به آتش بکشد و اگر دشمن به این حرم آتش بزند، نه از حرم ابراهیمی و نه حرم احمدی، هیچ چیز نمی‌ماند.

کرمی با اشاره به تاکید سردار سلیمانی به فرماندهان میادین جنگی در مراقبت برای آسیب ندیدن جان و مال مردم، یادآور شد: در خوزستان و حادثه سیل نیز سردار سلیمانی مردم را متحد کرد و با تکیه بر عنایت خدا و پشتوانه مردمی و نیز استفاده از ماشین‌آلات مهندسی حشدالشعبی به مردم کمک کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: به لطف خداوند، جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت در اوج عزت و قدرت بوده و دشمن در حال فرار از کشورهای منطقه است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود اهنگ

دانلود برنامه زيرنويس

تبلیغات به صورت دائمی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح